wyszukiwanie zaawansowane
alt

Kontakt

Dodatkowe opcje przeglądania

1 » Zasady wysyłki2

Zasady wysyłki



§ 3 Koszty i termin wysyłki

1. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w karcie produktu  w sklepie internetowym. Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).


2. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów (wyjątek stanowi zamówienie powyżej kwoty 149,00 zł, w tym momencie koszt wysyłki pokrywa sklep). Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy w poniższej tabeli lub na stronie . Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.


Tabela kosztów dostawy obowiązująca od dnia 2015-01-01
 
0 zł  POLSKA Kurier DHL
 Dostawa na koszt sprzedawcy przy zamówieniu na kwotę powyżej 250,00 zł
 Kraj dostawy -> Polska
11,90 zł  POLSKA Kurier DHL
 (przedpłata przelewem lub płatności on-line)
 Kraj dostawy -> Polska
14,90 zł  POLSKA Kurier DHL
 (płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki)
 Kraj dostawy -> Polska
0 zł  Odbiór Osobisty
 Odbierzesz towar osobiście w naszym sklepie Mikołów Jana Pawła II 
 
3. Czasami może się zdarzyć się brak wybranego modelu w magazynie dostawcy. W tym wypadku będziemy informować Klienta pocztą elektroniczną lub telefonicznie o ewentualnych opóźnieniach lub braku towaru. Są to bardzo sporadyczne przypadki.
4. Termin otrzymania przesyłki:
  • Kurier K-ex dostawa na terenie Polski  1-2 dni roboczych
  • Odbiór osobisty
 
5. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wpisany przez Klienta adres przez firmę kurierską K-ex, Kurier Global Expres . Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą kosztów wysyłki. Zgodnie z "Kodeks cywilny” w razie przesłania rzeczy sprzedanej za pośrednictwem przewoźnika Konsument obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika informując o tym fakcie Sklep: spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki. Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne). Ustawodawca przewidział, iż przyjęcie przesyłki przez odbiorcę (Konsumenta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa zastrzeżone 2019